Veel gestelde vragen

Welkom op onze veel gestelde vragen pagina. Kijk hieronder of het antwoord op jouw vraag terug te vinden is. Per categorie hebben wij de meest gestelde vragen van een antwoord voorzien. Kun je het antwoord op jouw vraag alsnog niet vinden? Zoek dan contact met onze klantenservice. Zij helpen je graag.
 

Over ons

Wie is Tase Wonen & Slapen?

Tase Wonen & Slapen is een interieurwinkel in Volendam met 7500 vierkante meter aan inspirerende woonartikelen. Met meer dan 50 jaar ervaring binnen de woonbranche adviseren zij al generaties lang op het gebied van wonen en slapen.
 

Over onze website

Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
Via ‘Mijn account’, rechtsboven naast de winkelwagen, kun je je accountgegevens wijzigen.

Ik wil mijzelf registreren bij de webwinkel, hoe moet ik dat doen?
Je kunt klant worden door een account aan te maken. Met dit account kun je snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert je als klant, waardoor je bij een volgend bezoek niet opnieuw je gegevens hoeft in te voeren.

Wat zijn de voordelen van een account?
Je hoeft bij een volgend bezoek niet opnieuw je gegevens in te voeren. Daarnaast kun je zien welke producten je al eerder besteld en heb je toegang tot je verlanglijstje.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuwe aan?
Klik bij ‘Mijn account’ rechtsboven naast de winkelwagen op ‘inloggen’ en daarna op 'Wachtwoord vergeten'. Je kunt nu een nieuw wachtwoord aanvragen door je e-mailadres in te vullen. Je ontvangt dan een mail met een tijdelijk wachtwoord. Na inloggen kun je dit aanpassen naar een zelfverzonnen wachtwoord. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.
 

Over onze producten

Kan ik producten via internet bestellen?
Jazeker, een gedeelte van ons assortiment is online te bestellen. Het gaat hierbij voornamelijk om ‘standaard’ artikelen. Wil je een product in een andere uitvoering, kleur of materiaalsoort? Maak dan een afspraak met een medewerker van ons verkoopteam die alle opties duidelijk kan uitleggen. Een bezoek aan onze showroom aan de Julianaweg 208 te Volendam is natuurlijk altijd mogelijk.

 

Zijn de artikelen van IN.HOUSE voorgemonteerd?
Ja, bijna alle artikelen zijn gemonteerd (m.u.v. bijv. slaapkamerkasten). Indien meubelen aan de wand bevestigd moeten worden zullen in overleg met Tase Wonen kosten in rekening worden gebracht.

 

Over betalen

Hoe veilig zijn de betalingen via de webwinkel?
De daadwerkelijke betaling vindt plaats in de beveiligde omgeving van Mollie, zodat jouw gegevens niet openbaar toegankelijk zijn.

 

Met welke betaalmethoden kan ik online betalen bij Tase Wonen & Slapen?
Online bestellen bij Tase Wonen & Slapen staat voor snel, simpel en vooral veilig betalen. Tase Wonen & Slapen biedt jou verschillende manieren om je bestelling af te rekenen. Lees hier meer over onze betaalmogelijkheden.

 

Het lukt niet om mijn betaling af te ronden met de door mij gekozen betaalmethode, wat moet ik doen?
Alle betalingen worden afgerond binnen de beveiligde omgeving van jouw bank of creditcardmaatschappij. Bij vragen over het afronden van de betaling van jouw bestelling kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van de desbetreffende organisatie. 

 

Mijn betaling wordt afgekeurd, hoe kan dit?
Alle betalingen worden afgerond binnen de beveiligde omgeving van jouw bank of creditcardmaatschappij. Bij vragen rondom de afkeuring van de betaling van jouw bestelling kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van de desbetreffende organisatie.
 

Over bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Veel artikelen zijn uit voorraad leverbaar maar ook worden veel artikelen op bestelling geproduceerd door onze leveranciers wereldwijd. Op de website staat bij het product aangegeven wat de verwachte levertijd zal zijn. Lees hier meer over onze bezorgmogelijkheden.
 

Wat zijn de bezorgkosten?
De kosten voor verzending per post zijn € 5,95 per bestelling. De verzendkosten via de bezorgdienst zijn € 65,00 per bestelling inclusief eventuele montage. Voor bezorging op de Waddeneilanden geldt een toeslag, vraag hiernaar bij onze klantenservice.
 

Bezorgen jullie ook in het buitenland?
Nee, onze bestellingen kunnen vooralsnog alleen worden bezorgd in Nederland.
 

Kan mijn bestelling op een ander adres bezorgd worden?
Het is mogelijk dat je een bestelling op een ander adres dan het factuuradres laat bezorgen. Geef hiervoor tijdens het bestelproces aan welk adres je hiervoor kiest.
 

Ik heb geen mail met track en trace code ontvangen terwijl het artikel wel per post verzonden wordt, hoe kan dit?
Als je nog geen mail met track & trace code hebt ontvangen, kan het zijn dat jouw bestelling nog niet verzonden is. Indien er onverhoopt vertraging ontstaat in het afhandelen van je order, dan informeren we je daar altijd tijdig van. Ook is het mogelijk dat je SPAM-filter de track & trace mail onderschept heeft. Controleer daarom eerst jouw ongewenste mailmap in je inbox of de track & trace mail daar misschien terecht is gekomen. Controleer eerst de map "Ongewenste e-mail" of je echt niets van ons hebt ontvangen voordat je contact zoekt met onze klantenservice.
 

Ik was niet thuis toen de pakketvervoerder langskwam, wat nu?
De pakketvervoerder zal als je niet thuis bent, proberen het pakket af te leveren bij je buren en je hier via een kaartje met aflevergegevens over op de hoogte stellen. Geen kaartje ontvangen? Kijk dan bij de track & trace gegevens. In veel gevallen geeft de track & trace code aan waar het pakket bezorgd is. Is het de bezorger niet gelukt jouw pakket te bezorgen dan volgt een tweede bezorgpoging. Ook dit wordt weergegeven in de track & trace informatie.
 

Over retourneren

Kan ik een online aankoop ruilen?
Ja, dit is mogelijk. Je kunt een aankoop bij Tase Wonen & Slapen binnen 14 dagen na ontvangst ruilen. Indien gewenst ontvang je jouw geld terug. Lees hier meer over onze retourmogelijkheden en -voorwaarden.
 

Ik heb een defect product ontvangen, wat nu?
Het kan helaas gebeuren dat een product je niet in perfecte staat bereikt. Bijvoorbeeld door transport kan het voorkomen dat een product beschadigd raakt. Mocht dit gebeuren, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik wil een product retour sturen, wat moet ik doen?
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij zullen je de informatie geven over het retourneren van producten, zoals het verzendadres en de verzendprocedure.
 

Antwoord niet gevonden?

Neem dan contact op met onze klantenservice.

Zij helpen je graag! 

 

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als je verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat jij dat goed vindt. Meer weten? Lees dan ons cookiebeleid..