Deskundig interieuradvies
Deskundig interieuradvies
Unieke verlichtingsafdeling
Unieke verlichtingsafdeling
Expert in slapen
Expert in slapen
Eigen bezorgservice
Eigen bezorgservice
Direct meenemen bij Pronto
Direct meenemen bij Pronto

Linnenkast Horizont 100 van Nolte kenmerkt zich door de luxe en exclusieve uitstraling. De kastenserie maakt gebruik van hoogwaardige materialen, strakke vormen en een perfecte afwerking. Door het maatwerk past de kast zich aan de ruimte aan. Horizont is geheel naar eigen wens samen te stellen. 


Mogelijkheden:

  • Draaideur hoekkast, draaideurkast of vouwkast met of zonder lades (3/4)
  • 10 breedtes, 3 hoogtes (197, 223 en 240 cm) en 2 dieptes (44 en 62 cm)
  • Verkrijgbaar met omranding om de deuren en laden (Horizont 110)
  • Verkrijgbaar in verschillende lak- en houtsoorten
  • Extra frontkleuren; diverse soorten spiegel, glas en/of hoogglans
  • Interieurdecoraties; berken replica of linnen look twist
  • Vier soorten handgerepen en/of draaiknop met cilinderslot
  • Op maat; met hoekoplossingen
  • Met bovenkast mogelijkheden
  • Speciale elementen; rek, kapstok en/of TV-element
  • Draaideurkast met linnenvlak en gardarobenis
  • Bijpassende ladekasten en bedsystemen

Het goed onderhouden van nieuwe meubelen kan de levensduur van deze meubelen aanzienlijk verlengen. Zoals men vroeger al zei: “Als je zuinig bent op je spullen, gaan ze langer mee”. Natuurlijk moeten meubelen wel gebruikt worden, maar door ze goed te onderhouden, houd je ze wel langer mooi.

Advies bij aankoop

Bij een aankoop in onze showroom geven onze adviseurs je daarom tips en advies om jouw meubelen in topconditie te houden door middel van vuilwerende behandelingen, specifiek advies voor de meubels die jij van plan bent om aan te schaffen en zijn diverse onderhoudsmiddelen uit voorraad verkrijgbaar. Ook vertellen zij je over de CBW-voorwaarden, want bij Tase Wonen & Slapen koop je bij een CBW-erkende winkel. Lees hier meer over de CBW-voorwaarden.

All in House Service garantieplan

Voor zitmeubelen in leder, lederlook of textiel is het zelfs mogelijk om aanvullende garantie aan te schaffen om zo nog langer gegarandeerd te zijn van een meubel in goede vorm. Lees hier meer over onze All in House Service.

Belangrijke extra informatie

Voor een aantal soorten meubelen geldt extra informatie over het onderhoud. Lees via de links hieronder meer over de verschillende soorten meubelen.

Aanvullende onderhoudsinformatie zitmeubelen

Aanvullende onderhoudsinformatie gestoffeerde meubelen

Aanvullende onderhoudsinformatie houten meubelen

Aanvullende onderhoudsinformatie meubelen algemeen

Tase Wonen & Slapen selecteert alleen merken en meubelen van hoge kwaliteit en aanzien. Ondanks deze hoogste mate van zorgvuldigheid kunnen er situaties zich voordoen dat je aanspraak moet doen op garantie.

CBW-garantie

Tase Wonen & Slapen is CBW-erkend. Dit houdt in dat je aankoop vanaf de allereerste aanbetaling van extra zekerheden is voorzien. De drie belangrijkste CBW-garanties:

  • Minimaal 2 jaar productgarantie
  • Veilig aanbetalen, zonder risico’s
  • Onpartijdige klachtenafhandeling

Meer weten? Je leest er meer over op onze pagina CBW-erkend.

All-In-House garantieplan

Daarnaast biedt Tase Wonen & Slapen bij aankoop van nieuwe zitmeubelen in leder, lederlook of textiel het aanvullende  All in House Service garantieplan. Hierbij sluit je een aanvullende garantieperiode af voor jouw nieuwe bank inclusief de juiste onderhoudsmiddelen om deze in topconditie te houden. Meer weten? Lees het op onze pagina over de All-In-House Service.

Goed onderhoud is een must

Door je meubelen goed te onderhouden kun je de levensduur van deze meubelen aanzienlijk verlengen. Het is zoals men vroeger altijd zei: “Als je zuinig bent op je spullen, gaan ze langer mee”. Natuurlijk moeten meubelen wel gebruikt worden, maar door ze goed te onderhouden, houd je ze wel langer mooi. Lees hier meer over onze onderhoudsinformatie voor diverse meubelen en meubelsoorten.

Showroommodellen

Meubelen gekocht als een zogenoemd “showroommodel” hebben afwijkende garantievoorwaarden. Tase Wonen & Slapen beperkt geenszins jouw wettelijk recht op garantie, maar doordat deze producten voor een gereduceerd tarief aangeboden worden nadat deze in onze showroom dienst hebben gedaan als zijnde proefproduct zal de hier slechts tot het afgesproken aankoopbedrag garantie geboden worden en kan dus geen volledige vervanging geboden worden onder de garantievoorwaarden.

Service-aanvraag

Is er toch een probleem ontstaan met een van jouw aangekochte meubelen? Ga dan naar onze service aanvraagpagina. Vul hier alle informatie in die benodigd is en onze adviseurs nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Bezorgdienst
Producten gekocht bij Tase Wonen & Slapen worden geleverd door de eigen Tase Wonen & Slapen bezorg- en montagedienst of een gespecialiseerde vervoerder. Er wordt op werkdagen een afspraak gemaakt wanneer de bestelling in ontvangst kan worden genomen.

Producten gekocht bij Pronto Wonen worden niet gratis bezorgd, hier wordt een vergoeding voor gevraagd. Vraag het Pronto Wonen verkoopteam voor de exacte bezorgkosten van de aangeschafte producten. 

Tip: controleer of de meubels door deuren en trappen passen. Als de meubels niet door de deur of het trappenhuis passen, kunnen eventueel extra kosten in rekening worden gebracht.

Afhalen in Tase Wonen showroom

Het afhalen van producten in onze showroom is altijd mogelijk én altijd gratis. Er bestaat de mogelijkheid om kosteloos een aanhanger te lenen om de bestelde artikelen naar huis te transporteren, vraag hiernaar bij ons verkoopteam.

Artikelnummer 24410

Linnenkast Horizont 100

835,00*
* Getoonde prijs heeft betrekking op de uitvoering zoals afgebeeld
Verwachte levertijd
Vraag in de winkel naar de levertijd

Linnenkast Horizont 100 Via een persoonlijk gesprek worden dan alle wensen besproken.

Linnenkast Horizont 100 van Nolte kenmerkt zich door de luxe en exclusieve uitstraling. De kastenserie maakt gebruik van hoogwaardige materialen, strakke vormen en een perfecte afwerking. Door het maatwerk past de kast zich aan de ruimte aan. Horizont is geheel naar eigen wens samen te stellen. 


Mogelijkheden:

  • Draaideur hoekkast, draaideurkast of vouwkast met of zonder lades (3/4)
  • 10 breedtes, 3 hoogtes (197, 223 en 240 cm) en 2 dieptes (44 en 62 cm)
  • Verkrijgbaar met omranding om de deuren en laden (Horizont 110)
  • Verkrijgbaar in verschillende lak- en houtsoorten
  • Extra frontkleuren; diverse soorten spiegel, glas en/of hoogglans
  • Interieurdecoraties; berken replica of linnen look twist
  • Vier soorten handgerepen en/of draaiknop met cilinderslot
  • Op maat; met hoekoplossingen
  • Met bovenkast mogelijkheden
  • Speciale elementen; rek, kapstok en/of TV-element
  • Draaideurkast met linnenvlak en gardarobenis
  • Bijpassende ladekasten en bedsystemen

Het goed onderhouden van nieuwe meubelen kan de levensduur van deze meubelen aanzienlijk verlengen. Zoals men vroeger al zei: “Als je zuinig bent op je spullen, gaan ze langer mee”. Natuurlijk moeten meubelen wel gebruikt worden, maar door ze goed te onderhouden, houd je ze wel langer mooi.

Advies bij aankoop

Bij een aankoop in onze showroom geven onze adviseurs je daarom tips en advies om jouw meubelen in topconditie te houden door middel van vuilwerende behandelingen, specifiek advies voor de meubels die jij van plan bent om aan te schaffen en zijn diverse onderhoudsmiddelen uit voorraad verkrijgbaar. Ook vertellen zij je over de CBW-voorwaarden, want bij Tase Wonen & Slapen koop je bij een CBW-erkende winkel. Lees hier meer over de CBW-voorwaarden.

All in House Service garantieplan

Voor zitmeubelen in leder, lederlook of textiel is het zelfs mogelijk om aanvullende garantie aan te schaffen om zo nog langer gegarandeerd te zijn van een meubel in goede vorm. Lees hier meer over onze All in House Service.

Belangrijke extra informatie

Voor een aantal soorten meubelen geldt extra informatie over het onderhoud. Lees via de links hieronder meer over de verschillende soorten meubelen.

Aanvullende onderhoudsinformatie zitmeubelen

Aanvullende onderhoudsinformatie gestoffeerde meubelen

Aanvullende onderhoudsinformatie houten meubelen

Aanvullende onderhoudsinformatie meubelen algemeen

Tase Wonen & Slapen selecteert alleen merken en meubelen van hoge kwaliteit en aanzien. Ondanks deze hoogste mate van zorgvuldigheid kunnen er situaties zich voordoen dat je aanspraak moet doen op garantie.

CBW-garantie

Tase Wonen & Slapen is CBW-erkend. Dit houdt in dat je aankoop vanaf de allereerste aanbetaling van extra zekerheden is voorzien. De drie belangrijkste CBW-garanties:

  • Minimaal 2 jaar productgarantie
  • Veilig aanbetalen, zonder risico’s
  • Onpartijdige klachtenafhandeling

Meer weten? Je leest er meer over op onze pagina CBW-erkend.

All-In-House garantieplan

Daarnaast biedt Tase Wonen & Slapen bij aankoop van nieuwe zitmeubelen in leder, lederlook of textiel het aanvullende  All in House Service garantieplan. Hierbij sluit je een aanvullende garantieperiode af voor jouw nieuwe bank inclusief de juiste onderhoudsmiddelen om deze in topconditie te houden. Meer weten? Lees het op onze pagina over de All-In-House Service.

Goed onderhoud is een must

Door je meubelen goed te onderhouden kun je de levensduur van deze meubelen aanzienlijk verlengen. Het is zoals men vroeger altijd zei: “Als je zuinig bent op je spullen, gaan ze langer mee”. Natuurlijk moeten meubelen wel gebruikt worden, maar door ze goed te onderhouden, houd je ze wel langer mooi. Lees hier meer over onze onderhoudsinformatie voor diverse meubelen en meubelsoorten.

Showroommodellen

Meubelen gekocht als een zogenoemd “showroommodel” hebben afwijkende garantievoorwaarden. Tase Wonen & Slapen beperkt geenszins jouw wettelijk recht op garantie, maar doordat deze producten voor een gereduceerd tarief aangeboden worden nadat deze in onze showroom dienst hebben gedaan als zijnde proefproduct zal de hier slechts tot het afgesproken aankoopbedrag garantie geboden worden en kan dus geen volledige vervanging geboden worden onder de garantievoorwaarden.

Service-aanvraag

Is er toch een probleem ontstaan met een van jouw aangekochte meubelen? Ga dan naar onze service aanvraagpagina. Vul hier alle informatie in die benodigd is en onze adviseurs nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Bezorgdienst
Producten gekocht bij Tase Wonen & Slapen worden geleverd door de eigen Tase Wonen & Slapen bezorg- en montagedienst of een gespecialiseerde vervoerder. Er wordt op werkdagen een afspraak gemaakt wanneer de bestelling in ontvangst kan worden genomen.

Producten gekocht bij Pronto Wonen worden niet gratis bezorgd, hier wordt een vergoeding voor gevraagd. Vraag het Pronto Wonen verkoopteam voor de exacte bezorgkosten van de aangeschafte producten. 

Tip: controleer of de meubels door deuren en trappen passen. Als de meubels niet door de deur of het trappenhuis passen, kunnen eventueel extra kosten in rekening worden gebracht.

Afhalen in Tase Wonen showroom

Het afhalen van producten in onze showroom is altijd mogelijk én altijd gratis. Er bestaat de mogelijkheid om kosteloos een aanhanger te lenen om de bestelde artikelen naar huis te transporteren, vraag hiernaar bij ons verkoopteam.