Corona

Tijdelijk gesloten, shop nu online 24/7!
 


We staan voor u klaar!

Helaas zijn ook wij  tijdelijk gesloten. Toch staan al onze interieur adviseurs en slaapkamerexperts telefonisch en online voor u klaar voor al uw woonvragen en woonwensen. Laat u inspireren door onze online collectie!
Bijna onze gehele collectie eetkamerstoelen, eettafels, banken, dressoirs, kasten, bijzettafels, fauteuils, woonaccessoires, matrassen, dekbedden en boxspring bedden shopt u eenvoudig en veilig vanuit thuis. Veel van onze producten zijn uit voorraad leverbaar – dat is heel snel heerlijk genieten van u nieuwe aanwinst voor uw interieur!


Voorzorgsmaatregelen tijdens levering

Wij gaan gewoon door met het bezorgen van uw bestellingen. Houd er wel rekening mee dat meubelen en accessoires die per pakketdienst worden verstuurd wat langer onderweg kunnen zijn gezien de grote drukte bij de bezorgers tijdens de feestdagen en de lockdown.

Kan er nog contant betaald worden bij onze chauffeurs?
Onze voorkeur gaat uit om contactloos via pin te betalen, maar als het echt niet anders kan dan mag het ook contant.


Kan er misschien toch bezorgd worden i.p.v. ophalen?

Ja, juist ook omdat ophalen op dit moment niet mogelijk is i.v.m. de maatregelen van het RIVM. Wilt u uw bestelling z.s.m. laten bezorgen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Samen met u kijken wij naar de mogelijkheden.

Om het fysieke contact met u te vermijden, zal de bezorger van onze logistieke partners vragen de ontvangstbevestiging zelf te tekenen.


Brengen de bezorgers het nog wel binnen?

Onze eigen bezorgers leveren de meubels bij u binnen achter de eerste drempel van de begane grond en houden daarbij rekening met de richtlijnen van het RIVM. U wordt gevraagd om ook deze richtlijnen te respecteren en minimaal 1,5 meter afstand te houden van de bezorger(s).


Informatie over het ophalen van uw meubelen

Kan ik nog producten afhalen bij de magazijnen?

Op dit moment is het helaas niet mogelijk uw bestelling in ons afhaalmagazijn aan de Parallelweg 206 te Volendam af te halen.


Wordt alles nog op tijd geleverd?

Wordt mijn bestelling nog op tijd geleverd?
Door de bijzondere omstandigheden in die wij leven kan het zijn dat levertijden langer zijn dan gebruikelijk. Mochten onze leveranciers onverwachts de levertijd niet aan kunnen houden, zullen wij u hier tijdig over informeren.
Houd er wel rekening mee dat het bij de verschillende bezorgdiensten momenteel drukker is dan normaal, waardoor het bezorgen van uw bestelling helaas vertraging kan oplopen.

Voorzorgsmaatregelen in onze winkel

Zijn er aangepaste openingstijden?
Helaas moet onze winkel op dit moment gesloten blijven tot 9 februari 2021. Maar dat betekend niet dat wij stilzitten. Achter de schermen zijn wij te bereiken via de chatfunctie op onze site, telefoon (0299) 36 37 73, per e-mail via info@tasewonen.nl of via Facebook Messenger en Instagram dm’s.

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als je verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat jij dat goed vindt. Meer weten? Lees dan ons cookiebeleid..