Retouren


Het kan voorkomen dat dat je een online gekocht product wilt retourneren. Dit kan bij ons door binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, zonder opgaaf van reden, je retourzending aan te melden. Na het aanmelden heb je dan 14 dagen de tijd om de producten daadwerkelijk naar ons retour te sturen. 
 

Neem contact op met onze klantenservice om je retourzending aan te melden.
 

Geld terug
Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen zullen wij het verschuldigde bedrag zo spoedig mogelijk retourneren, uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding herroeping. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief verzendkosten. De verzendkosten worden alleen gecrediteerd indien alle bestelde artikelen zijn geretourneerd. 
 

Let op: de retourkosten zijn wel voor eigen rekening, tenzij de producten al beschadigd waren bij ontvangst.

Uitzonderingen
In de volgende gevallen is het niet mogelijk om producten retour te sturen:
 

  • Artikelen die langer dan 14 dagen geleden zijn ontvangen
  • Producten / meubelen die als zelf montage pakket worden geleverd en vervolgens aantoonbaar door de klant zelf zijn gemonteerd met beschadigingen door onkundig handelen tot gevolg
  • Producten die indien uit originele verpakking is gehaald en is gebruikt vanuit hygiënisch oogpunt niet meer kunnen worden verkocht o.a matrassen, hoofdkussens, dekbedden, dekbedovertrekken etc.
  • Artikelen die door voor de klant speciaal zijn samengesteld (op maat gemaakt) en daardoor niet meer als nieuw verkocht kunnen worden.

 

Heb je nog een vraag of opmerking over het verzenden of retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice via 0299-363773 (op werkdagen van 09:30 – 18:00 uur) of via info@tasewonen.nl.
 

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als je verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat jij dat goed vindt. Meer weten? Lees dan ons cookiebeleid..